Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mahadma
mahadma - 10-06-2021 17:14:20
Elektronica & TV

Tv binnen 6 weken kapot

"voor alle duidelijkheid ik vraag wat mijn recht is in deze kwestie,wij hebben een schotel en geen ziggo of een andere tv provider"

uw recht is dat uw tv hersteld/gerepareerd wordt op zo kort al smogelijke termijn. bij een electrozaak op de hoek krijgt u vaak een leentoestel, maar dat is geen wet. voetbal is geen argument om nu wèl een leentoestel te verstrekken. dit is nogal een portie heen en weer versturen. eerste keer: uw defecte tv naar de verkoper, dan van de verkoper naar de reparateur, van de reparateur weer naar de verkoper, van de verkoper weer naar u toe. met een leentoestel het volgende er nog eens bij, de verkoper stuurt dat naar u, en u moet het naderhand weer terug sturen. met alle risico's van zoekraken en beschadigen. om van die kosten maar te zwijgen. 

mijn advies: probeer een tablet te lenen en vraag de wificode van buren zodat uw man toch kan kijken.