Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jjve
jjve - 10-06-2021 21:49:47
Winkels & Webshops

Wie heeft ervaring met fruugo?

Via fruugo heb ik op 23 april ! een monstershop 2,4 m plafonddroger houten victoriaanse stijl deken droger -zwart besteld. omdat ik niet zeker was van de betrouwbaarheid van dit bedrijf heb ik de betaling via klarna, dus achteraf, laten lopen. het product is nooit aangekomen, al zegt het bedrijf dat ze het afgeleverd hebben. na heel wat heen en weer gecorrespondeer, waarbij ik nimmer rechtstreeks antwoord kreeg, en ik steeds opnieuw vroeg naar een bevestiging van levering, ofwel een nieuwe verzending, heb ik tot op heden niets ontvangen. vandaag kreeg ik echter een aanmaning van klarna dat ik betaald had moeten hebben. dit heb ik geweigerd, en ik heb nu geëist dat men telefonisch contact opneemt en mij uitlegt hoe het zit. ik vermoed, net zoals meerdere andere recenscenten, dat dit een malafide bedrijf is, en dat er sprake is van oplichting. ik ben benieuwd of dit onderzocht gaat worden.