Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 14-06-2021 08:44:04
Huishouden & Energie

Keuken offerte


bij nader inzien gewijzigd om 09:20:
om een goed antwoord te geven op uw vraag is het uitermate van belang of de e-mail waarin de aanpassingen door de verkoper werd bevestigd oook een volledige offerte was of uitsliuitend de aanpassingen werden weergegeven.  indien dat inderdaad zo is en u niet alles goed heeft gelezen heeft u m.i. 'geen poot om op te staan' maar herhaald, de inhoud van de bevestigs e-mail is dan wel bepalend resp. of het een complete nieuwe offerte is.

of het 'ethisch/moralistisch' een nette gang van zaken is vraag ik mij ook af en het lijkt mij zinvol om de vraag toch ook stellen als aangegeven in de verwijzingen die u kreeg. het zou best eens zou kunnen zijn dat hierin toch ook een vorm van misleiding wordt gezien.
.

zie in ieder geval ook: https://offerte.tips/nl/zzp/juridisch/offerte-is-juridische-overeenkomst" target="_blank">https://offerte.tips/nl/zzp/juridisch/offerte-is-juridische-overeenkomst  en u kunt voor alle zekerheid ook deze info benutten (waarvan de verwijzing vnaar de acm ook al is gegeven in de verwijzing die @marita5 gaf bij 'wat kunt u doen als u er samen niet uitkomt. 

https://www.klachtkeuken.nl/geschillencommissie-keukens/#:~:text=kosten%20geschillencommissie%20inzake%20keukenklachten%20uw%20klacht%20neerleggen%20is,u%20met%20een%20keukenleverancier%20heeft%2c%20minimaal%20%e2%82%ac152%2c50%20bedragen." target="_blank">https://www.klachtkeuken.nl/geschillencommissie-keukens  en 

juridisch advies volgens kassa:

voor juridisch advies kun je je ook wenden tot:


- het juridisch loket, tel. 0900 - 8020 (25 cent per minuut, met een starttarief van 4,5 cent plus je gebruikelijke belkosten, tot een maximum van 12,50 euro, zie voor meer informatie https://www.juridischloket.nl/" target="_blank">https://www.juridischloket.nl


- consuwijzer, het consumentenloket van de autoriteit consument en markt (acm), tel. 088-0707070 (nationaal tarief, bereikbaar op werkdagen van 08.30-17.30 uur, zie voor meer informatie: https://www.consuwijzer.nl/" target="_blank">https://www.consuwijzer.nl 


- het europees consumenten centrum (ecc, indien het een conflict met een europees bedrijf betreft). tel. 030 - 232 6440 (normaal tarief, bereikbaar op werkdagen van 09:00 - 17:00), zie voor meer informatie https://www.eccnederland.nl/" target="_blank">https://www.eccnederland.nl/.