Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Mijn pakketje is bezorgd op mijn oude adres,nieuwe bewoners geven pakketje niet
Geeft de track&trace aan dat de bezorger vandaag met het pakket onderweg is?
welke vervoerder in nl gaat jouw pakketje bezorgen?
als het uit het buitenland komt, dan is de kans groot dat je invoerrechten of btw moet betalen.
dit gebeurt niet meer aan de deur, dus je pakket zal dan naar een afhaallocatie gaan (tenminste, zo is het bij postnl en toevallig werk ik daar).
als het toch erop lijkt dat je pakket vandaag op het verkeerde adres is bezorgd: bel of chat met de klantenservice van de vervoerder (postnl, dhl, wie dan ook). ze zullen je altijd doorverwijzen naar de afzender, maar als je de situatie uitlegt is er misschien wel wat mogelijk. zeker als de afzender niet te bereiken is of niet meewerkt. maar feitelijk gezien ben jij wel degene die het verkeerde adres heeft opgegeven, dus ook die partij kan zeggen dat het je eigen schuld is en dat zij precies hebben gedaan wat de bedoeling is.
het heeft in ieder geval totaal geen zin om ermee naar de politie te gaan.
ik hoop dat de nieuwe bewoners van je oude adres zo vriendelijk zullen zijn om óf het pakket te weigeren, óf contact met je opnemen zodat je het alsnog krijgt.
succes!