Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mahadma
mahadma - 06-07-2021 02:02:27
Winkels & Webshops

Bakker maakt fout bij pinbetaling en wil geen geld teruggeven...

Stuur de bakker een schriftelijke sommatie met het teveel betaalde binnen 7 dagen op uw rekening te storten (wel even vermelden), met de opmerking dat als hij in gebreke blijft dat u de "vordering uit handen geeft", en die vordering is € 39 + de aangetekende kosten, plus de deurwaarder, en dat hij ook die deurwaarderskosten enz zal moeten gaan betalen als hij te laat/niet is en het er op aan laat komen. u stuurt en een gewone brief (die de postbode gewoon bezorgd) en een identieke aangetekende brief met bericht van ontvangst (voor zijn kosten). één van die twee brieven komt altijd aan. betaald hij niet? dan deurwaarder in de arm nemen. de bakker zal toch eens in de week ook zijn leveranciers moeten betalen, toch .......... geen smoesjes, harde hand.
en u overtreed op zijn kosten het winkelverbod niet. stiekem zou ik wel willen weten welke aardige bakker dit is en waar, maar dat hoeft u natuurlijk niet te melden hier.