Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Bakker maakt fout bij pinbetaling en wil geen geld teruggeven...
tegoed bon mag niet.
als hij wegens overval risico of stortkosten bank en geen mogelijkheid meer voor contant storten mag hij alleen pin doen.
niet elke pin kan retour storten.
wel is contant eisen lastig, op jou bank storten, geen €39 maar €37 is altijd mogelijk.
het personeel is vaak geen eigenaar en u mag uw bank rekening afgeven om het zo terug te krijgen.
als je boos ging schelden en lastig werd is winkel verbod toegestaan.
als een warme bakker belde hoorde politie dat verhaal van lastige klant.
maar contant eisen?
ik heb webshop en heb geen stort automaat voor contant en kan alleen uit eigen zak betalen!
alleen terug storten van een teveel of dubbel betaalde is mogelijk.
het eisen van contant die er niet is?
dat is onredelijke eis want 99% is vaste klant dus verrekenen is normaal daar mogelijk.
ook had je voor ok drukken het bedrag moeten controleren!
een vaker gemaakte fout is de , vergeten dan geen €4,35 maar €435,- betalen!
maar door zeuren en boos worden, ja dan mag een winkel verbod.....
maar wel bleef de terugbetaal plicht.
een briefje afgeven met jou complete bank nr en naam waar hij / zij de rest naar dan overboeken mag.
je hoeft hun oplossing van volgende keer verrekenen niet te accepteren!
maar contant als alleen pin is, dan vraag je iets wat onmogelijk is.