Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Bakker maakt fout bij pinbetaling en wil geen geld teruggeven...

tegoed bon mag niet.

als hij wegens overval risico of  stortkosten bank en geen  mogelijkheid meer voor contant storten mag hij alleen pin doen.

niet elke  pin kan retour storten.
wel  is contant eisen lastig,  op jou bank storten, geen €39 maar €37  is altijd mogelijk.


het personeel is vaak geen eigenaar en   u mag  uw bank rekening afgeven  om  het zo  terug te krijgen.
als je boos ging schelden en lastig werd is winkel verbod  toegestaan.


 


als een warme bakker belde hoorde politie dat verhaal van lastige klant.
maar contant eisen?


 


ik heb webshop en heb  geen  stort automaat voor contant  en kan alleen uit eigen zak betalen!


alleen terug storten van een teveel of dubbel betaalde is mogelijk.

het  eisen van contant die  er niet is?


dat is onredelijke eis  want 99% is vaste klant dus verrekenen  is normaal daar  mogelijk.
ook had je voor ok drukken  het   bedrag moeten controleren!


een vaker gemaakte fout is  de , vergeten  dan geen €4,35 maar €435,- betalen!
maar door zeuren en boos worden,  ja dan mag een winkel verbod.....


maar wel bleef de terugbetaal plicht.


een briefje afgeven met  jou  complete bank nr en  naam waar hij / zij de rest naar dan overboeken mag.
je hoeft hun oplossing van  volgende keer verrekenen  niet te accepteren!


maar contant als alleen pin is,  dan  vraag je iets wat onmogelijk is.