Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 06-07-2021 09:38:37
Winkels & Webshops

Bakker maakt fout bij pinbetaling en wil geen geld teruggeven...

Ietwat laat maar mogelijk kunt u gebruik maken van een voorbeeldbrief die u   https://www.wetboekplus.nl/voorbeeld-documenten/sommatiebrief/" target="_blank">hier/   kunt vinden en eventueel ook https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/" target="_blank">hier  vinden. 

@mahadma gaf al een deel van een voorbeeldtekst.

en m.i. inderdaad niet/nooit meer naar die bakker gaan!

ik ga er vanuit dat het winkelverbod u niet door de politie is opgelegd. zo ja, dan is daar navraag over doen bij de politieleiding m.i erg zinvol.
hoe dan ook is de genoemde bakker hier in de fout! zie dan ook deze info: klachten politieoptreden melden via centraal meldpunt nederland: meld.nl. u kunt bijvoorbeeld een klacht indienen als de politie: u verkeerd heeft behandeld; u onbeleefd te woord heeft gestaan; u heeft gediscrimineerd; verkeerd gebruik heeft gemaakt van bevoegdheden; onzorgvuldig heeft gehandeld; te lang heeft gewacht met de beantwoording van een brief.



https://meld.nl/melding/overtredingen/politieoptreden/#:~:text=klachten%20politieoptreden%20melden%20via%20centraal%20meldpunt%20nederland%3a%20meld.nl.,heeft%20gewacht%20met%20de%20beantwoording%20van%20een%20brief." target="_blank">klachten politieoptreden melden - centraal meldpunt nederland

meld.nl/melding/overtredingen/politieoptreden/