Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ronny530 - 17-07-2021 09:28:07
Winkels & Webshops

Mag een verkoper van bol.com een bestelling annuleren?

U zou de verkoper aan de afspraak kunnen houden maar dat houdt dan wel in dat u een langere levertijd kunt verwachten. u zit niet op zo'n langere levertijd te wachten en de verkoper uiteraard ook niet want het gevolg is dat u de koop alsnog ongedaan gaat maken. om dat voor te zijn annuleert de verkoper de bestelling met teruggave van het aankoopbedrag en kunt u elders een computerscherm aanschaffen. de verkoper geeft toe dat er fout in de voorraadbeheer is geslopen en daardoor het computerscherm niet tijdig of helemaal niet kan leveren en dat is op zich wel netjes te noemen want de verkoper had zich ook stil kunnen houden en het computerscherm met vertraging aan u kunnen leveren. grote prijsverschillen zijn er eigenlijk niet meer tenzij een product aan het uitlopen is en met hoge korting wordt verkocht.