Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 17-07-2021 10:03:37
Winkels & Webshops

Mag een verkoper van bol.com een bestelling annuleren?

Indien u betaald hebt moet de verkoper leveren. in het ergste geval zal de verkoper het scherm elders duurder moeten inkopen en naar u toe sturen. u kunt daarintegen ook aan dekkingskoop doen en het prijsverschil neerleggen bij de verkoper.
tot nu toe de theorie. de praktijk zal een stuk lastiger zijn. het ligt er een beetje aan wie de verkoper is of het uberhaupt loont om hier een zaak van te gaan maken. en als het prijsverschil zo groot is, is het ook maar de vraag of deze verkoper zou moeten leveren.
mijn advies: laten rusten.