Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Mag een verkoper van bol.com een bestelling annuleren?
deze koper ziet nu in plaats van zijn €400 er nu een voor €480 aangeboden worden,
maar is die wel leverbaar?
bol verkoopt steeds minder zelf, via tussenpersoon wel de winstmarge en 0% risico.
de zolderkamer verkopers tegen verdacht lage prijzen zijn niet echt betrouwbaar.
heeft u vooraf deze verkoper gecontroleerd?
maar als zou deze verkoper onze adviezen opvolgen?
dan voor €480,- inkopen + porto kosten, dan zelf voor €400,- + porto leveren en dat kan weken duren!
en als dit de enige 2 aanbieders van dit merk/type kan het wel eens opruiming van overjarige handel zijn.
ook is bij levering eigen voorraad altijd betrouwbaarder dan voorraad elders bij importeurs die vaak enkele dagen achter lopen.
vooral het bijhouden van levertijden, een ramp als je heel veel producten aanbood en bij meerdere importeurs dit telkens moet aanpassen.
u heeft in dit geval volgens de bol,com voorwaarden recht op geld terug en niets meer.
daar ging ook u mee akkoord door via bol,com te bestellen.