Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

john devries
john devries - 28-07-2021 15:21:30
Computers & Telefonie

Over pinnen aan de deur tele2 abonnement

bij het bezorgen controleert de bezorger je legitimatiebewijs. de gegevens die je invult op de website moeten hetzelfde zijn als die op je identiteitsbewijs.



de bezorger vraagt je € 0,01 te pinnen. deze betaling gebruiken we om je rekening te bevestigen.
daarna teken je het contract. je moet dit contract persoonlijk tekenen. je kunt daarom alleen zelf je bestelling in ontvangst nemen. iemand anders machtigen is niet mogelijk.
ben je een nieuwe klant? dan stuurt de bezorger een bericht naar tele2. je contract gaat in op de door jou aangegeven datum.
als je verlengt met een sim only-abonnement hou je je eigen telefoonnummer. je hoeft geen contract te tekenen en er komt geen bezorger langs.