Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Waarom krijg ik de post nooit op tijd en niet eat in de app staat?

waar woon je?

als je weet hoe slecht het betaalde,  dan is  melden bezorgd en alles  1x per week doen rendabeler  voor de bezorgers.



alleen rouw kaarten komen wel gelijk aan,  maar de rest opsparen, het mag niet maar waar vind je andere bezorgers?


maar ook in foute straat op goede nummer bezorgde,
ik  heb  recht op 3 weken vakantie en dan terug in bus of straatje verder?


 


ook is de brievenbus nu flinke afstand  en zelf bezorgen  is dan snellere route.
als je weet hoe de salarissen zijn per poststuk en vooral in buitengebieden is dat een ramp.


zorg dat je de post  ook in de email kreeg,  mijn laatste kleinkind kwam  6 minuten na de geboorte al in de mail box....
zo hard loopt  zelfs een olympische kampioen niet.


geen drukkosten, alleen de tijd en datum even  erin, de rest wist mijn dochter al.

ze klagen bij post nl over minder  poststukken maar   door de  lage salarissen en eis van  aantal poststukken  per uur bezorgen...
vaak onhaalbare norm, en dan krijg je dit soort  creatieve bezorgers!