Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

muzicaro
muzicaro - 02-08-2021 12:25:46
Huishouden & Energie

Waarom krijg ik de post nooit op tijd en niet eat in de app staat?

Iedereen denkt altijd dat, als het poststuk in de app staat, ook direct bezorgd gaat worden, maar dat is niet het geval. het poststuk staat in de app omdat de sorteermachine het 'gelezen' heeft. maar daarna moet een sorteerder het nog handmatig gaan sorteren/samenvoegen bij de overige poststukken. daar kan, vooral door drukte (zeker nu in de vakantieperiode met minder mensen) langer duren. rouwpost en medische post , mits herkenbaar als zodanig, heeft voorrang. pakjes hebben sowieso geen voorrang en kunnen bij drukte langer blijven liggen. als je dit aan de postbezorger gaat vragen dan hoort dit het antwoord te zijn. ik ben ook al jarenlang postbezorger en krijg deze vraag vaak.