Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tenormin
tenormin - 08-08-2021 20:01:52
Computers & Telefonie

Provider

Mijn ervaringen, helaas in meervoud, zijn legio. niet omdat ze niet reageren o.i.d., in tegendeel. maar ik heb sinds ze zijn overgeschakeld heb ik constant problemen. krijg ook telkens een monteur die komt kijken maar het bleek "toch" telkens bij mij te liggen. zeiden ze. maar toen ik meer dan een week was afgesloten van echt alles (ook telefoon van ziggo) - heb geen mobiele telefoon -, kwamen er twee man van een ander bedrijf die de "grote" klussen voor ziggo doet. bleek het toch aan gebroken kabels te liggen. die buiten in een buis langs de flat lopen. kreeg keurig een fikse korting, plus een bloemetje. leuk. maar nog steeds, en dat moet wel bij mij binnen liggen, ergens, twee keer minimaal per week: tv aanzetten en: e32 zien. plus: er is geen storing op uw adres bekend. dus telkens stekkers eruit en erin, dan ff spelen met de afstandsbediening en floeps: alles weer normaal. wat natuurlijk niet normaal is. in tegenstelling tot bartje "ik bid niet voor brune bonen", ik maak altijd schietgebedje alvorens... te gek voor woorden. was dus vanmiddag weer raak: knoeien met dat ding: uit/aan en voila: weer beeld. maar om nu te zeggen: ziggo is slecht? met zoveel klanten; tja, ik ben de pineut en anderen gelukkig niet.