Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

St
Stefan Hanszen - 09-08-2021 17:06:24
Winkels & Webshops

Strato incasseert onterecht en wil niet terugstorten

Strato is heel misleidend bij het opzeggen van diensten. zodra je een product beendigd doen zij dit niet per direct. soms zetten ze zelfs de opzeggingsdatum een jaar verder zodat zij nog voor een jaar facturen kunnen sturen. als je per direct wilt opzeggen blijkt het dat je telefonisch contact moet opnemen maar dit vermelden zij niet als je een product beeindigd. ik heb dit zelf meegemaakt en na een lange telefonische discussie maar toegegeven en gevraagd al mijn diensten per direct te beeindigen en helaas wederom na een maand weer een factuur voor diensten die opnieuw verlengd zijn. en als je inlogd op je account staat dat alles netjes beeindigd is. strato zelf geeft niet thuis en telefonisch waarschuwt de klantenservice alleen als u niet betaald komt er een deurwaarde.

laat dit een waarschuwing zijn voor iedereen die overweegd strato af te sluiten.