Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Telefonische benadering voor overstappen energie

als ze jouw e-mail hebben, kun je die ook op vakantie zien en beantwoorden met 'geen interesse'. kijk voor zekerheid ook in de spam box.

en per post, als een vakantiehulpje deze bij jou buren bezorgde en die  6 weken naar marokko waren? dan kreeg ik niets en zolang niets aangetekend geen bewijs van ooit ontvangst. ook kan een poststuk zoek raken. en die paar weken, als ze sturen is alsnog weigeren mogelijk.



u vroeg alleen informatie en geen bij geen reactie akkoord gaan. maak je geen zorgen, ze hebben geen bewijs dat je deze overstap wilde, mits ze de volle band hebben opgenomen. alleen post en geen mail...


 


en als ze wel per post stuurde... geen bewijs van wanneer het bezorgd is en of het bezorgd is... zij moeten dat wel aantonen en dat kunnen ze niet.



zelf doe ik geen zaken met een energie leverancier die deze inhuurde... ook niet als ze de goedkoopste zijn. en doe nooit zaken per telefoon of aan de deur...