Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tenormin
tenormin - 17-08-2021 23:01:33
Elektronica & TV

Geen tv ziggo

Ik herken dit probleem heel goed. als monteur drie het probeem vind en zegt dat hij dit niet mag repareren: ziggo moet dan de bam benaderen. dit zijn mensen die ziggo zelf benadert om het probleem te zoeken. meestal is het een kabelbreuk buiten huis. gewoon lange, even dure, adem hebben, en teruggave eisen. vrije dagen, snipperdagen worden, helaas niet vergoed. en als blijkt dat de problemen echt buitenshuis liggen: niet bij de eerstvolgende betaling maar een maand daarna: krijgt u de korting op niet kijkplezier. voor wat het waard is.