Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 18-08-2021 09:38:43
Elektronica & TV

Geen tv ziggo

U kreeg al een verwijzing naar de info die de acm (consuwijzer) daarover geeft. 

naar mijn mening kan het niet zo zijn dat u een factuur ontvangt terwijl er niets is opgelost en dat zou alleen maar kunnen betekenen dat men op de een of andere manier mogelijk toch heeft gesteld dat de oorzaak niet bij ziggo ligt.

dat kan te maken hebben met de opmerking 'dan moet u maar via chromecast kijken. heeft u die inderdaad aangeschaft en doet u dat dan ook ? (is wel een vraag die ik dan heb).

hoe dan ooik: volg de aanwijzingen die u kreeg van @marita5 en in het uiterste geval kunt u zelfs een in gebreke stelling doen. het is en blijft dan wel een zaak of de oorzaak inderdaad toch niet bij u ligt maar dat had (op basis van de verwijzing naar chromecast) maar als u dat benut zou er geen probleem mogen en kunnen zijn en zeker geen factuur.