Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 18-08-2021 10:44:35
Geldzaken & Recht

Contact beeindiging voor einde faktuur termijn

Hallo hees934 , 

wat raden jullie mij aan?

betalen  

hoe ziet mijn factuur eruit , nadat ik heb opgezegd ? 

na het opzeggen van je abonnement, krijg je een eindfactuur. deze sturen we misschien op een later moment dan je van ons gewend bent. op de factuur kan een verrekening staan van te veel betaalde abonnementskosten. heb je bellen van ziggo? dan staan op je laatste factuur de gesprekskosten van de periode vóór de opzegdatum. gesprekskosten brengen we altijd achteraf in rekening, omdat deze kosten dan pas bekend zijn. 

als je iets hebt opgezegd en de factuur is al gemaakt, halen we het te veel betaalde geld in de volgende maand van je abonnementskosten af.