Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pe
pebk - 18-08-2021 11:47:53
Elektronica & TV

Geen tv ziggo

Blokken op het scherm kan aan van alles liggen. heeft u geprobeerd de tv direct op de aansluiting aan te sluiten (in de meterkast)? het kan lastig zijn met een grote tv, maar misschien heeft u een (tweede) kleine tv? hiermee kunt u in ieder geval zien of het signaal al slecht is bij binnenkomst of pas in uw huis. als het dan ook al blokkerig is, kunt u kpn er mee om de oren slaan.

onze problemen met blokken zijn als sneeuw voor de zon verdwenen nadat de aarding verbeterd was. de eerste monteur had dit niet goed aangesloten (in het kastje dat hij verving), waardoor er blokken kwamen op het beeld en het internet vaak weg viel. een tweede monteur heeft het opgelost. 

onder welke voorwaarden heeft u de monteur laten komen? als men geconstateerd heeft dat het probleem niet bij ziggo ligt, dan zult u gewoon moeten betalen.

een andere mogelijkheid is dat u een schriftelijke ingebrekestelling stuurt naar ziggo. hierna kunt u uw abonnement maandelijks storneren. zodra men gaat leveren, moet u het echter alsnog betalen. het legt wel wat meer dwang tot een oplossing bij ziggo.