Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Gr
Grunn1 - 25-08-2021 09:43:39
Computers & Telefonie

Mag ziggo een dienst op zijn website hebben staan maar welke niet meer geleverd

Als je en een abonnement hebt bij ziggo en bij vodafoon kun je gratis het safeonline xl pakket gebruiken. als je alleen ziggo hebt kost dit 6,95 per maand.
verder moet je device aan de volgende voorwaarden voldoen.


om ziggo safe online te gebruiken moet je computer en/of mobiele apparaat aan onderstaande systeemeisen voldoen.


  windows: windows 10, 8.1, 7 (service pack 1)
 
mac: osx-versies big sur, catalina of mojave
 
smartphones en tablets: android 5.0 of later, ios 11.0 of later voor iphone en ipad


safe online is niet te gebruiken op mobiele apparaten met windows phone.

finder zelf wordt niet meer gebruikt en als je finder intypt in de zoekbalk van ziggo komen er nul resultaten naar boven. volgens ziggo community krijg je het volgende antwoord 


finder was een zeer zelden gebruikte functie, voornamelijk vanwege zeer ontwikkelde functionaliteiten door original equipment manufacturers (oem's).



we hebben de ondersteuning voor finder op safe voor ios verwijderd omdat alle iphone- en ipad-gebruikers al de ingebouwde functie "zoek mijn iphone" of "zoek mijn ipad" hebben op hun apparaten die zijn aangesloten op de apple id. we hebben de ondersteuning voor finder op safe voor android verwijderd, omdat u de mogelijkheid hebt om "google find my device" met vergelijkbare functionaliteit te gebruiken.