Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

1paul
1paul - 01-09-2021 10:42:19
Elektronica & TV

Ups slechte service

Wat te doen in dit soort gevallen is simpel, pakket weigeren en de bezorger vragen de volgende dag terug te komen als u wel gepast kunt betalen of de bezorger kan wissellen!!!!

u kunt er niets aan doen dat bezorger niet kan wissellen en de bezorger kan het niet helpen dat ie voor die dag door zijn wisselgeld heen is....

is wel slim dat als je iets besteld dat je dan zorgt dat je de centjes, gepast, klaar hebt liggen, zo doen wij het hier als dit eens voorkomt, je weet immers veelal wel wat je af moet rekenen....