Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 03-09-2021 19:29:28
Huishouden & Energie

Probleem vattenfal

Heeft u een rechtsbijstandsverzekering, schakel die dan meteen in. hoe dan ook lijkt het er erg veel op dat vattenvall zeer ernstig in gebreke is en kennelijk over volstrekt foutieve info beschikt omdat u wel degelijk warm water etc heeft.  zeer opvallend is dat u nu ook een brief kreeg met dreiging tot afsluiting terwijl men ook stelt dat u niet geleverd zou kunnen krijgen omdat leidingen etc. gesloopt zijn.

andere opties: neem contact op met vereniging eigen huis waar men wel zal stellen dat men verwacht dat u lid bent of zult worden, ook is dit een mogelijkheid: 
- het juridisch loket, tel. 0900 - 8020 (25 cent per minuut, met een starttarief van 4,5 cent plus je gebruikelijke belkosten, tot een maximum van 12,50 euro, zie voor meer informatie https://www.juridischloket.nl/" target="_blank">https://www.juridischloket.nl en zie ook dit: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/energie-thuis/vraag-en-antwoord/hoe-kan-ik-een-klacht-indienen-over-mijn-energieleverancier" target="_blank">https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/energie-thuis/vraag-en-antwoord/hoe-kan-ik-een-klacht-indienen-over-mijn-energieleverancier en deze https://www.consumentenbond.nl/energie-vergelijken/klacht-energieleverancier" target="_blank">https://www.consumentenbond.nl/energie-vergelijken/klacht-energieleverancier en kunt u de gratis service van de conumentenbond https://www.consumentenbond.nl/energie-vergelijken/klacht-energieleverancier" target="_blank">https://www.consumentenbond.nl/energie-vergelijken/klacht-energieleverancier benaderen. hier klopt, als ik u verhaal lees ergens helemaal niets!

het probleem is kennelijk dat de administratie bij hen niet goed op orde is. u kunt wel gebruik maken van hun diensten, u ontvangt een nota en een dreiging tot afsluting maar ook de melding dat het allemaal niet kan omdat leidingen gesloopt zouden zijn. dat is een zeer boeiende casus voor een jurist. nog een aanvulling: zoals ik het begrijp heeft u geen overeenkomst heeft (kunnen sluiten) met vattenfall. 
hoe dan ook komt men nu ook de eerder gedane toezegging niet na. mijn advies is wel: nota betalen met aftrek van de toegezegde twee maanden en onder protest.