Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sw
swat1500 - 03-09-2021 22:58:44
Huishouden & Energie

Probleem vattenfal

Bij mijn weten levert vattenval alleen electra en/of gas. vattenfal levert geen (warm) water. het zou kunnen dat vattenfal wellicht voor een bepaalde gemeente een stadsverwarming runt maar daar krijg je alleen warm water voor de verwarming van en geen consumptie water. het verhaal is dus niet duidelijk.

ik begrijp wel dat u in een nieuwe woning bent gaan wonen en kennelijk geen energie contract hebt afgesloten op uw naam voor de nieuwe woning. ik heb de indruk dat mogelijk de oude bewoner haar contract bij vattenfal voor het betreffende adres niet heeft opgezegd.

normaliter wordt energie ook bij het niet aangaan van een contract bij een energieleverancier nog enige tijd geleverd door de netbeheerder en krijgt u aanmaningen om een contract af te sluiten bij een energieleverancier. doet u dat niet dan gaat de netbeheerder u afsluiten.

linksom of rechtsom is er door u energie verbruikt en dat zult u moeten betalen als het niet aan een energieleverancier is dan aan de netbeheerder. als u de "gratis" toezegging miet zwart op wit hebt kunt u zich nergens op beroepen.