Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ronny530 - 19-09-2021 08:26:05
Voeding & Gezondheid

Ontevreden tegemoetkoming restaurant

Mijn ervaring met dit soort restaurants is dat zodra men binnen komt direct aan het eten slaat, binnen uur geen hap meer door de keel krijgt en gaat na borrelen. u zit met zijn allen in het donker gezellig kletsen met daarbij een ijsje en een drankje en vonden opzich de stroomuitval niet zo'n ramp. toen het licht weer aanging zat de tijd er bijna op en wordt het idee opgevat dat vanwege de stroomuitval een tegemoetkoming op zijn plaats zou zijn. u en uw gezelschap zijn die 45 minuten in het restaurant gebleven en hebben onder het genot van een ijsje en een drankje gezellig gekletst en dat maakt dat het restaurant die 45 minuten mee mag tellen want u en uw gezelschap zijn in het restaurant gebleven. als direct na de stoomuitval besloten was om het restaurant te verlaten was een tegemoetkoming op zijn plaats geweest maar in dit geval niet omdat u en uw gezelschap bent gebleven. enkel om het feit dat er geen geld wordt teruggegeven een slechte review schrijven is wel heel erg triest omdat u eerst ondanks de stroomuitval nog wel tevreden was maar als het compensatie aankomt ineens ontevreden bent. kom op zeg, het restaurant kan er niets aan doen dat de stroom uitvalt en heeft er alles aan gedaan om het de gasten naar de zin te maken en blijkt uit uw verhaal ook want u en uw gezelschap zijn gebleven.