Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Iv
Ivo W - 19-09-2021 09:39:09
Voeding & Gezondheid

Ontevreden tegemoetkoming restaurant

Heel vervelend voor zowel restaurant als de aanwezige gasten dat de stroom uitviel.

maar helaas, u heeft geen recht op compensatie. u heeft de ondernemer namelijk geen kans gegeven om de overeenkomst alsnog volledig na te komen. u bent vrijwillig vertrokken toen u dacht dat de tijd er bijna op zat.

wanneer u op dat moment nog niet 'alles wat u op kon' reeds had genuttigd, dan had u even moeten overleggen met het restaurant of u ter compensatie van de stroomuitval toch nog iets langer mocht blijven dan de vooraf afgesproken tijd. immers de stroomvoorziening was weer hersteld, dus als u iets langer was gebleven dan had u met uw gezelschap nog een extra bestelronde kunnen doen om de laatste lege plekjes in de maag op te vullen.

maar nee... eerst lekker door borrelen en van de koude gerechten blijven genieten. en dan als er weer licht is snel vertrekken (waarschijnlijk met reeds zeer goed gevulde maag) en achteraf een flinke compensatie verwachten.
helaas, zo werkt het niet. moreel en juridisch heeft u geen recht op compensatie.