Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 21-09-2021 09:18:12
Vakantie & Reizen

D-reizen

Zie ook nog deze info die echter nu d-reizen failliet is strikt gesproken inhoudt dat u uw claim kunt deponeren bij de curator en gelet op de omvang van de schuld, het feit dat er preferente eisers zijn zoals balastingdienst en uwv en voor u wel niets 'meer te halen zal zijn':  

in beginsel heeft u iets betaald voor een dienstverlening die niet wordt verleend en zou u, zoals al weer enige tijd geleden aan de orde op een vrijdag bij meldpunt van omroep max actie kunnen nemen in de context van het in gebreke blijven m.b.t. nakomen van een overeenkomst. dat zal dan formeel vorderen betekenen waarvoor bij o.a. op de site van de consumentenbond en juridisch loket een voorbeeldbrief te vinden is. maar voor u dat doet: kijk de uitzending eerst terug en luister naar hetgeen daar wordt verteld.    https://www.maxmeldpunt.nl/" target="_blank">https://www.maxmeldpunt.nl/ en ook https://www.juridischloket.nl/actueel/d-reizen-failliet/" target="_blank">https://www.juridischloket.nl/actueel/d-reizen-failliet/  en deze https://www.amsadvocaten.nl/blog/insolventierecht/een-van-mijn-klanten-is-failliet-wat-moet-ik-doen/" target="_blank">https://www.amsadvocaten.nl/blog/insolventierecht/een-van-mijn-klanten-is-failliet-wat-moet-ik-doen/  ergo, indien u wilt claimen bij de curator, doe dat dan snel.