Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ge
Gerrit Jakobsz - 25-09-2021 10:04:27
Computers & Telefonie

Youfone

door een lang telefoontje met de provider van mijn vaste telefonie ben ik over mijn belbundel heengegaan en ook over het belplafond van 10 euro dat ik had ingesteld. hierdoor is (terecht) mijn telefoonnummer geblokkeerd voor bellen.

ik heb vervolgens mijn belplafond via i-deal betaald, maar de (bel)blokkade wordt niet verwijderd. na uren bellen met youfone zeggen ze ijskoud dat ik opnieuw het belplafond heb bereikt en opnieuw het belplafond moet betalen. en dat terwijl ik niet kon bellen...

via mail heb ik ook contact opgenomen en krijg ik plotseling het bericht: de blokkade is verwijderd. niet dus... tegenstrijdige berichten.

ik heb hun gevraagd naar de nummers waar ik naar gebeld zou hebben waardoor ik opnieuw het belplafond bereikt zou hebben, maar die kunnen ze mijn niet geven omdat dat via het kpn netwerk verloopt. het welles – nietes verhaal wordt pas duidelijk als de factuur is opgemaakt. daarvoor moet ik wachten tot de 16e van de volgende maand. op dit moment nog 3 weken. ze kunnen de blokkade niet verwijderen...

ik heb zelfs aangeboden om achteraf alsnog dubbele kosten te betalen, mocht blijken dat ik tweemaal over het belplafond ben gegaan. ze gaan hier niet op in… onbegrijpelijk.