Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Aanpassing verouderd ziggo abonnement

de reclame is voor nieuwe klanten die nog geen klant waren!


 


als meneer   het opzegt, en dan ook het mail adres kwijt is....


 


en mevrouw op haar meisjesnaam  een nieuw contract met  3 tot 6 maanden  korting neemt voor geheel jaar contract?


 


eerst goed kijken voor je op een bevestinging klikte.


 


vaak wel afsluitkosten die via  niet via ziggo rechtstreeks maar via tussenpersoon als  internetten.nl vaak vervalt of  goedkopere aanbieding via die zoeksystemen?


 


de grote vergelijkers hebben vaak een aanbieding onder de ziggo zelf  aanbod.


 


ze mogen oude bestaande afsluiten,  modem retour en nieuwe aansluiten!


 


[edit-red.]

zolang vele aanbieders  zo doen voor nieuwe  flinke korten en betaande niets?


ik ben weg en mijn vrouw   nu fraudeur noemen?


een overstap naar andere firma kan altijd maar bij ziggo  is dit enige  uitweg voor voordeeltje!