Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Aanpassing verouderd ziggo abonnement
de reclame is voor nieuwe klanten die nog geen klant waren!
als meneer het opzegt, en dan ook het mail adres kwijt is....
en mevrouw op haar meisjesnaam een nieuw contract met 3 tot 6 maanden korting neemt voor geheel jaar contract?
eerst goed kijken voor je op een bevestinging klikte.
vaak wel afsluitkosten die via niet via ziggo rechtstreeks maar via tussenpersoon als internetten.nl vaak vervalt of goedkopere aanbieding via die zoeksystemen?
de grote vergelijkers hebben vaak een aanbieding onder de ziggo zelf aanbod.
ze mogen oude bestaande afsluiten, modem retour en nieuwe aansluiten!
[edit-red.]
zolang vele aanbieders zo doen voor nieuwe flinke korten en betaande niets?
ik ben weg en mijn vrouw nu fraudeur noemen?
een overstap naar andere firma kan altijd maar bij ziggo is dit enige uitweg voor voordeeltje!