Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

1paul
1paul - 27-09-2021 15:34:18
Auto & Vervoer

Kat in de zak gekocht

Sommeer ze schriftelijk om de klacht binnen 15 dagen op te lossen of de auto terug te nemen en u uw geld terug te geven, hier zal ie geen gehoor aan geven en op dat moment zult u een vordering in moeten stellen tegen deze garagist....

vandaar af gaat de bal rollen richting de rechter en dus zult u een advocaat in de arm moeten nemen, wel zult u een technisch rapport zullen moeten overleggen bij de rechtbank....

als eerste stap raad ik u echter aan om deze klacht bij de bovag neer te leggen met daarin beschreven de gehele procedure die u gelopen hebt met ook en vooral welk tijdspad daarbij hoort!!!!