Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
C&a
als ze niet binnen 1 week geld storten dreigen met fake boek en zo.
dan leest iedereen deze ellende en dat willen ze niet.
als tevreden klant uit 2020 en de retour gestuurde binnen 2 weken keurig terug, maar ik ga nu ook twijfelen.
ik kocht online omdat de plaatselijke c&a klein assortiment en niet altijd elke maat heeft.
ik weiger parkeermeters en lopen en nu zijn ze mijn als vaste klant ook kwijt.
maar vraag ook of ze na via mail benaderen of ze hier ook willen reageren.
stuur ze een link en kijken of ze schrikken van mijn media oproep!
v&d is al weg, staks c&a ook nog? hoop dat ik nu ongelijk zal krijgen.