Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

C&a

als ze niet binnen 1  week geld storten dreigen  met fake boek en zo.


 


dan leest  iedereen deze ellende en dat willen ze niet.


als tevreden klant uit  2020  en de retour  gestuurde binnen 2 weken keurig terug,  maar ik ga nu ook twijfelen.


 


ik kocht online omdat de plaatselijke c&a klein assortiment en niet altijd elke maat heeft.


ik weiger parkeermeters en  lopen en  nu zijn ze mijn als vaste klant ook kwijt.


 


maar  vraag ook of ze  na via mail benaderen of ze hier ook willen reageren.


stuur ze een link en kijken of ze  schrikken van mijn media oproep!


 


v&d is  al weg,  staks c&a ook nog?  hoop dat ik nu ongelijk zal krijgen.