Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

me
mein33 - 06-10-2021 12:14:45
Winkels & Webshops

Lees dit als u een amslod e-bike wil kopen!

Ik ga zeker de werkwijze/service van amslod niet vergoeilijken, al leveren ze wel zeer matige producten, maar ook bij de reguliere fietsenmakers zijn momenteel reparatie/service wachtlijsten.
er zijn het afgelopen jaar zoveel nieuwe  e.bike's verkocht dat het voor de reparatieafdelingen bijna niet bij te houden is.
mijn koga is inmiddels al 4 wkn.aan een service beurt toe en moet tot 9 november wachten alvorens aan de beurt te zijn. gelukkig kan ik hem wel blijven gebruiken tot aan de servicebeurt omdat er geen klachten zijn.

ben ook bang voor u dat de fietsenmaker om de hoek niet echt zit te wachten op uw amslod om die te repareren.

ps.
even het achterwiel lossen en zelf de ketting spannen is een fluitje van een cent, dat zou u toch (bijna) heel eenvoudig  zelf moeten kunnen.