Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Amslod
Amslod - 06-10-2021 16:14:50
Winkels & Webshops

Lees dit als u een amslod e-bike wil kopen!

beste frans,

vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met uw fiets. van mijn collega van de service desk heb ik vernomen dat er contact is geweest. er is een afspraak met onze monteur voor reparatie aan huis gepland. helaas vanwege drukte moet u langer wachten dan gehoopt. uiteraard begrijpen we dat deze vertraging ongemak kan veroorzaken. onze excuses. graag helpen wij u eerder dan de voorgestelde datum van een monteur aan huis. dit kan in één van onze servicepunten. onze servicepunten met amslod vakmonteur zijn gevestigd in almere, almelo, papendrecht, roermond, apeldoorn of meppel. mocht u van deze optie gebruik willen maken, dan kunt u contact opnemen met onze service desk via 038 202 0808 (optie 3).vanzelfsprekend doen wij onze uiterste best om iedereen zo goed en snel mogelijk te helpen, zodat u spoedig weer fijne fietskilometers kan maken.

met vriendelijke groet,


kayla van amslod