Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 10-10-2021 08:40:40
Garantie & Verzekeringen

Ontevreden over multifocale bril

Je hebt een bril gekocht die niet voldoet, de opticien heeft de glazen een aantal keer vervangen. hielp niets, dan kun je de koop ontbinden, dwz de bril terug en het geld terug.
de bril heb je niet meer. en je hebt nog gratis een zonnebril gekregen. die zonnebril is onderdeel van de koop. maar die zonnebril is niet meer origineel. daar heb je andere glazen in laten zetten? want je schrijft dat je de glazen van je zonnebril nog hebt.
en nu wil je, door eigen onoplettendheid, de zoekgeraakrte bril vergoed hebben van de opticien?
als je een brilverzekering zou hebben, dan zou dat misschien kunnen. kijk naar de voorwaarden.
zo niet, dan valt er niets te claimen.
gokje, bij de pearl is je eigen risico bij verlies 40%. dan moet je betalen om weer een nieuwe bril te krijgen. misschien kun je overeenkomen dat de bril geleverd wordt volgens de specificaties van de goede opticien. ik denk niet dat je 60% uitbetaald krijgt. maar je kunt het proberen.
https://www.pearle.nl/service/brilverzekering" target="_blank">https://www.pearle.nl/service/brilverzekering