Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Op
Opa Eus - 12-10-2021 17:00:45
Auto & Vervoer

Kan een bedrijf zich verschuilen achter slechte levering onderdelen?

Dit speelt niet alléén bij qwic - e bike. wij hebben 2 nieuwe koga  e-bikes gekocht met een waarde van bijna €. 8.000,00 en hebben vanaf de aankoop in juli 2020 tot op de dag van vandaag al diverse klachten gehad. nu na ca. 1 jaar is 1 fiets redelijk maar de andere zit nog klacht op. fietsvoordeelschop.nl ( wel in fysieke winkel gekocht) heeft moeite gedaan maar komt nu alléén maar met oplossing dat de fiets, met bijbetaling, kan worden ingeruild. afschrijving ongeveer €. 500,00 voor een periode van ruim een jaar waarbij de fiets zeker totaal 4 maanden voor nazien en reparatie is opgehaald en zelfs bij koga geweest schijnt te zijn(kan ik niet nazien)
koga doet helemaal niets en verschuilt zich achter de leverancier.
ik vind dit schandalig en zal ook zeker niet nalaten dit op alle soc.media en kassa,radar etc. melden.
al met al ben je dus een nummer en geen echte  "klant" meer tegenwoordig of het nu gaat om een "goedkopere "fiets of dure. 
succes.