Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 13-10-2021 17:10:28
Winkels & Webshops

Jd heeft maar 1 van de 2 artikels aangemeld bij mijn retour met klarna

Helaas heeft u uw verzendbewijs niet meer. vooral m.b.t. dit soor zaken is het altijd noodzakelijk om de verzending te kunnen bewijzen om het verzendbewijs te bewaren totdat alles geregeld is. daarbij is ook nog aan de orde dat u als verzender verantwoordelijk bent voor juiste verzending. dus een extra reden om altijd te bewaren.

mijn advies aan u is om te betalen om verdere incassoproblemen te voorkomen. zie deze info m.b.t. de verantwoordelijkheid van de verzender: http://www.wetboek-online.nl/wet/postw/7.html" target="_blank">postwet

hoe spijtig dat dan ook is..  dat hoewel het wel ietwat merkwaardig is dat men de ontvangst van het artikel in de winkel niet kan bevestigen op een andere wijze.

correctie:
u heeft niet via een verzender teruggezonden maar het artikel afgeleverd in een winkel van jd. de verwijzing naar de opstwet is dan minder relevant maar blijrt wel het feirt dat u dient te bewijzen dat het is ingeleverd.: