Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sira
sira - 14-10-2021 09:56:01
Winkels & Webshops

Jd heeft maar 1 van de 2 artikels aangemeld bij mijn retour met klarna

Bent u er niet bij gebleven toen ze het pakket ter controle openden in de winkel?

ik had u willen adviseren om alle data even op papier te zetten, dus datum ontvangst, datum retour, naam van degene die het pakketje in ontvangst heeft genomen en dan een brief naar het hoofdkantoor te schrijven, maar ik zie dat het hoofdkantoor van jd in de uk zit.

een soortgelijk (ingewikkeld) probleem heb ik een keer met otto gehad. het was een retour van 2 jurkjes die beide verkeerd gestikt waren. uiteindelijk 3 jurkjes ontvangen, waarvan er 1 goed was en gehouden. beide verkeerde artikelen retour en werden door otto aan huis afgehaald en moesten worden gecrediteerd. 3 jurkjes op rekening ontvangen, 2 retour, maar slechts 1 jurkje werd gecrediteerd. gelukkig is dat na mijn brief, met vermelding van alle data, helemaal in orde gekomen.

in mijn geval communiceerde ik met een nederlands bedrijf dat allicht iets dichterbij staat dan een bedrijf in de uk.