Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Android 11 geen wachtwoord meer bij opnieuw opstarten

als je alle beveiligingen ingesteld hebt  is dit elke dag zo.



een niet samsung  kan ik kiezen tussen vinger,  code of  wachtwoord.


bij alle 3 zou ik gek worden, liefste helemaal zonder  iets...



vergeet nooit dat bij  ziekte of overlijden mijn erfgenamen  graag mijn toestel willen bekijken of ik nog afspraken heb lopen of zo.


 


en de verkoper,  in de winkel weten ze vaak sneller te helpen, die willen ook over een paar jaar weer een nieuwe verkopen aan een vaste klant...  wel in de rustige ochtend komen,  want  later is het vaak erg druk en geen tijd.