Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mo
mof - 29-10-2021 14:13:37
Winkels & Webshops

Lege doos ontvangen van spectrum nv (belgiƫ), via bol.com.

Ze mogen je ook gewoon je geld terugbetalen. dat mogen ze zelf kiezen. en procedures zul je moeten accepteren. natuurlijk gaan ze proberen te achterhalen wat er is gebeurd. maar het zou te gemakkelijk worden als
alleen de melding van een lege doos al genoeg zou zijn dat u een vervangend apparaat of uw geld terug zou krijgen. bol.com heeft het recht onderzoek naar de zaak te doen. u heeft uw product niet ontvangen. als dit te lang duurt
is het enige dat u kunt doen uw overeenkomst met bol.com te ontbinden en uw geld terug te claimen.
om dit soort dingen te voorkomen ... bestel bij bol.com met de optie "betalen achteraf". dan had u in ieder geval uw geld nog gehad. en bol.com meer druk om de zaak op te lossen.