Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 04-11-2021 12:26:40
Winkels & Webshops

Hoe kan ik aantonen dat ik een trui niet heb gewassen?

Hallo marray441 , 

zodra we de trui retour hebben ontvangen en je de melding op het klachtenkompas hebt aangepast

vermeldt dit chantage gedrag bij uw klacht op klachtenkompas , 

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/van-arendonk/klachten/niet-correct-behandeld-door-webshop-/details?complaintid=1c590fc5-043c-47d5-b13a-1d403611a2a6" target="_blank">https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/van-arendonk/klachten/niet-correct-behandeld-door-webshop-/details?complaintid=1c590fc5-043c-47d5-b13a-1d403611a2a6 

de voorwaarden , 


artikel 15 - geschillen
 


op overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend nederlands recht van toepassing.
geschillen tussen de consument en de ondernemer over de totstandkoming of uitvoering van overeenkomsten met betrekking tot door deze ondernemer te leveren of geleverde producten en diensten, kunnen, met inachtneming van het hierna bepaalde, zowel door de consument als de ondernemer worden voorgelegd aan de geschillencommissie, postbus 90600, 2509 lp te den haag (http://www.sgc.nl/" target="_blank">www.sgc.nl).
een geschil wordt door de geschillencommissie slechts in behandeling genomen, indien de consument zijn klacht eerst binnen bekwame tijd aan de ondernemer heeft voorgelegd.
uiterlijk drie maanden nadat het geschil is ontstaan dient het geschil schriftelijk bij de geschillencommissie aanhangig te worden gemaakt.
wanneer de consument een geschil wil voorleggen aan de geschillencommissie, is de ondernemer aan deze keuze gebonden. wanneer de ondernemer dat wil doen, zal de consument binnen vijf weken na een daartoe door de ondernemer schriftelijk gedaan verzoek, schriftelijk dienen uit te spreken of hij zulks ook wenst dan wel het geschil wil laten behandelen door de daartoe bevoegde rechter. verneemt de ondernemer de keuze van de consument niet binnen de termijn van vijf weken, dan is de ondernemer gerechtigd het geschil voor te leggen aan de bevoegde rechter.
de geschillencommissie doet uitspraak onder de voorwaarden zoals deze zijn vastgesteld in het reglement van de geschillencommissie. de beslissingen van de geschillencommissie geschieden bij wege van bindend advies.
de geschillencommissie zal een geschil niet behandelen of de behandeling staken, indien aan de ondernemer surseance van betaling is verleend, deze in staat van faillissement is geraakt of zijn bedrijfsactiviteiten feitelijk heeft beëindigd, voordat een geschil door de commissie op de zitting is behandeld en een einduitspraak is gewezen.
voor alle overige geschillen de andere erkende bij sgc of kifid



neem eens contact op met consuwijzer , 


bel ons 

088 0 70 70 70

wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 08:30 en 17:00 uur.




mail ons

https://www.consuwijzer.nl/stel-uw-vraag-aan-acm-consuwijzer" target="_blank">ik wil iets vragen


 




app ons

https://wa.me/31652527006" target="_blank">whatsapp