Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Aniel Djoegan
Aniel Djoegan - 17-11-2021 16:54:13
Winkels & Webshops

Lege doos ontvangen van spectrum nv (belgië), via bol.com.

Spectrum nv geeft aan "de “hub” is volledig bekrast en hierdoor niet meer verkoopbaar in de winkel of via bol.com"
bovenstaande is absoluut niet door mij bekrast, ook geven zij aan als argumenten:


echter bent u als afzender wel altijd veranwoordelijk voor de staat van de goederen.
of deze nu gebruikssporen of transportschade is blijft het resultaat eigenlijk hetzelfde.
bij transportschade kan u de schade wel verhalen bij de transporteur (indien bezezen).
 
ik begrijp uw reactie maar ik ben wel genoodzaakt u te wijzen op u rechten en plichten.
in dit geval is het product onverkoopbaar geworden voor ons en kunnen de retour du niet goedkeuren.
ook zien we bij een 2de controle dat het product zelfs geregistreerd werd.
concreet wil dit ook zeggen dat de garantietermijn beginnen lopen is.
het registreren van een product wil ook zeggen volgens de retourvoorwaarden dat u afziet van us retourrecht.