Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Marinusss
Marinusss - 26-11-2021 21:24:22
Winkels & Webshops

Is bol.com verantwoordelijk voor schade aan mijn auto door postnl?

Dag allen,

bedankt voor jullie reacties. ik heb het zo kort mogelijk proberen te houden voor het leesgemak en onnodige emotie zoveel mogelijk weg te laten.
ik begrijp uit jullie verhaal dat postnl verantwoordelijk zou zijn.

echter. ben ik niet allrisk verzekerd en dus kan mijn autoverzering niet betekenen in de "strijd".
ook heb ik helaas als redelijk jong persoon nooit stil gestaan bij een rechtbijstand verzekering. die heb ik dus niet.

die situatie is als volgt.
koelkast bezorger hebben de linker achterdeur van de vrachtwagen open (gegooit?). 
daarbij is hij tegen mijn motorkap gekomen. toen ik vanuit mijn woonkamer keek stond de achterdeur van de vrachtwagen letterlijk te stuiteren op mijn motorkap.

de bezorger gaven gelijk aan vanaf de eerste seconde "die schade heeft er vast al moeten zitten"
toen hebben ze me aggresief gedrag van de vrachtwagen weerhouden om mijn bewijsverzameling tegen te gaan.
hier heb ik bewijs van. nu beweert de bezorger dat de schade niet gemaakt kon zijn door de deur, omdat er een andere impactpunt zou zijn.
de postbezorgers spreken dus uit "wij hebben het niet gedaan".

en postnl gelooft haar medewerkers...ondanks dat ik met alle macht gebropeert heb nog iets vast te leggen voor bewijs.
 ik zal enkele fotos meesturen.