Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Microsoft laptop ter reparatie opgestuurd, maar krijg hem met kapot beeldscherm terug.
Je kunt het scherm op eigen kosten laten vervangen. misschien loont dat de moeite voor zo'n dure laptop.
heb je van tevoren de inpakinstructies gelezen?
https://support.microsoft.com/nl-nl/surface/instructies-voor-verpakking-en-verzending-van-surface-apparaten-0847468e-0eaf-4b01-269f-566b71dcb373" target="_blank">https://support.microsoft.com/nl-nl/surface/instructies-voor-verpakking-en-verzending-van-surface-apparaten-0847468e-0eaf-4b01-269f-566b71dcb373
en voortaan verzekerd versturen:
https://www.postnl.nl/versturen/pakket-versturen/verzendopties/verzekerd/" target="_blank">https://www.postnl.nl/versturen/pakket-versturen/verzendopties/verzekerd/