Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tdmduc
tdmduc - 02-12-2021 11:44:06
Winkels & Webshops

Slechte ervaring betreft nespresso apparaat van nespresso

lijkt me een goede afhandeling.


 


zelf heb ik nu een lekkende delonghi lattisima pro(450euro) maar dit kost 145 euro om te repareren bij nespresso.


 


heb een mooi adresje gevonden die het voor de helft doet. de machine is namelijk al wat jaartjes oud en zeer intensief gebruikt.


let op:


delonghi heeft een eigen reparatieafdeling maar deze mensen verwijzen direct naar de nespresso service en dat is een andere club blijkbaar.


ik heb ook gelezen dat er https://repaircafe.org/bezoeken/" target="_blank">repaircafé's zijn die tegen kleine vergoeding sommige modellen repareren.


geachte heer, mevrouw


hartelijk dank voor uw e-mailbericht.
vervelend dat de machine niet naar behoren werkt.
wij zijn de makers van de lattissima.

nespresso handelt zelf de service, onderdelen en klachtafhandeling af.


het gratis telefoonnummer van nespresso is: 0800-022.23.20.
u kunt nespresso ook per e-mail contacteren door de volgende link te volgen:


 http://www.nespresso.com/nl/nl/contactus" target="_blank" data-saferedirecturl="https://www.google.com/url?q=http://www.nespresso.com/nl/nl/contactus&source=gmail&ust=1638527112452000&usg=aovvaw2ioslso2lnzq4dgs1oqgfz">http://www.nespresso.com/nl/nl/contactus