Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ik heb vorige week een meubel besteld(x2) waarvan de webwinkel 'per ongeluk' verkeerd adverteerde met een type stoel met koudschuimvulling hr, ipv polyether en een levertijd van 10 werkdagen ipv 14-20 weken.

ik zie €50,- meerprijs en niet duidelijk  wat dat is....  2 kleuren,  en dat is €229,- om €279,- dus bij 2x  €100 meer doen andere ook...


 


onderaan ook outlet en    kantoor adres, geen bezoek of showroom dus   ik twijfelde dan al.


 


zowel den haag als breda en geen magazijn of opslag en retour adres?


met achteraf betalen  na  leveren of binnen 2 weken retour?


 


bepaald niet de meest betrouwbare  winkel...  sorry, verkoper zonder winkel!


ik vulde bestel formulier in en voor €4,56 extra achteraf betalen?


zeker het overwegen waard om 2% meer te betalen voor die zekerheid.


 


en op voorraad binnen 2 weken maar niets  gemeld waar deze staan?