Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pe
pebk - 03-12-2021 17:18:57
Winkels & Webshops

Ik heb vorige week een meubel besteld(x2) waarvan de webwinkel 'per ongeluk' verkeerd adverteerde met een type stoel met koudschuimvulling hr, ipv polyether en een levertijd van 10 werkdagen ipv 14-20 weken.

Ze hebben zich aardig ingedekt in de voorwaarden. deze voorwaarden lijken gegenereerd vanuit webwinkelkeur.

algemene voorwaarden artikel 4, lid 3:
het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten en/of diensten. de beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten. kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.

algemene voorwaarden artikel 9, lid 6:
alle prijzen zijn onder voorbehoud van druk – en zetfouten. voor de gevolgen van druk – en zetfouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard. bij druk – en zetfouten is de ondernemer niet verplicht het product volgens de foutieve prijs te leveren.

dus, helaas.