Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Is het wettelijk verplicht om bv. een printer thuis uit te proberen ?

welke reden voor retour?



als je  een hoge resolutie of  foto op glad papier wilde printen of  was de kleur niet naar wens?


 


bij een defect mag het altijd retour maar na cartridge plaatsen en proef printen  weigeren vele of  geven veel minder retour.


maar  was het vooraf mogelijk om dit te weten of niet...?


als je online de specificaties kon lezen  of in boekje  mogen ze een gebruikte, ook als het maar 1 of enkele prints zijn  de retour vaak weigeren om deze reden.


 


het  ene 14 dagen, andere maand maar waar u kocht blijkbaar geen  retour beleid!


wat andere  leveranciers doen had u vooraf naar moeten informeren.