Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Is het wettelijk verplicht om bv. een printer thuis uit te proberen ?
welke reden voor retour?
als je een hoge resolutie of foto op glad papier wilde printen of was de kleur niet naar wens?
bij een defect mag het altijd retour maar na cartridge plaatsen en proef printen weigeren vele of geven veel minder retour.
maar was het vooraf mogelijk om dit te weten of niet...?
als je online de specificaties kon lezen of in boekje mogen ze een gebruikte, ook als het maar 1 of enkele prints zijn de retour vaak weigeren om deze reden.
het ene 14 dagen, andere maand maar waar u kocht blijkbaar geen retour beleid!
wat andere leveranciers doen had u vooraf naar moeten informeren.