Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sira
sira - 19-12-2021 21:56:30
Winkels & Webshops

Kleertjes.com verwerkt helft retour, wat nu?

U heeft 2 bestellingen gedaan, ik neem aan dat u 2 pakketten heeft ontvangen. die 2 retouren, kwamen die beide uit dezelfde verpakking van de bestelling of was het 1 retour uit het ene pakket en 1 retour uit het andere pakket en heeft u die misschien tezamen in 1 pakket retour gestuurd? als dat zo is dan zit hier het probleem. als de 2 retouren ieder uit een ander pakket kwamen, had u beide retouren ook apart moeten opsturen en ieder artikel apart een retourformulier.

zoals sjoppy ook al aangeeft, u heeft een account bij afterpay aangemaakt. login op uw account en u kunt daar de factuur op uitstellen zetten. u kunt ook even bellen met afterpay en vragen of u de kleding die u gehouden heeft, vast kunt betalen, dan wijzigen zij de uitgestelde factuur.

dit staat overigens op de site van kleertjes.com:


helaas is het op dit moment erg druk, waardoor de verwerking van jouw retour langer kan duren dan je van ons gewend bent. we willen je daarom vragen om nog even geduld te hebben. zodra we jouw retour verwerkt hebben ontvang je van ons een bevestiging via de e-mail.


heb je gekozen voor de betaalmethode afterpay en vervalt jouw factuur binnenkort? dan raden we je aan om het bedrag van de gehouden artikelen alvast over te maken naar afterpay. hoe je dit kunt doen, lees je in de mail die je van afterpay hebt ontvangen.


hoe kan ik mijn artikelen gratis retourneren?

hoe, wat en wanneer je een artikel kunt retourneren is afhankelijk van de verkoper bij wie je producten hebt gekocht. je kunt namelijk direct bij kleertjes.com bestellen of bij een van onze verkopers. op de orderbevestiging kun je zien wie jouw product(en) geleverd heeft. voor pakketten met afwijkende maten en/of gewichten kunnen onze verkooppartners mogelijk retourkosten in rekening brengen.


ik wil artikelen van kleertjes.com retourneren 

bij je bestelling vind je een retourformulier. hiermee kun je jouw retour direct naar ons retour sturen. wil je een klachtartikel retour sturen? neem dan altijd eerst contact op met de klantenservice via service@kleertjes.com. in nederland kun je jouw bestelling door middel van de volgende stappen gratis retour sturen: