Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Iv
Ivo W - 19-12-2021 23:03:51
Winkels & Webshops

Kleertjes.com verwerkt helft retour, wat nu?

Allereerst: laat "iedereen" er maar gewoon buiten. wanneer ik iets online bestel denk ik goed na of ik het product wel wil hebben. bij twijfel bestel ik niet, want kennelijk kan ik dan prima zonder de aankoop. sowieso ga ik liever naar een  winkel in de buurt als dat mogelijk is. het belang van een goed aanbod lokale winkels is groot voor de leefbaarheid en sfeer van een dorp of stad.

los daarvan: wanneer u uit twee leveringen producten retour stuurt, zult u waarschijnlijk twee afzonderlijke retourformulieren moeten invullen.

wanneer u twee producten uit verschillende zendingen op één retourformulier zet, dan gaat er een artikel rondzwerven. eén van de teruggestuurde artikelen is in zo'n namelijk te linken aan het ordernummer op het retourformulier. maar het andere artikel niet. dat artikel is daarmee niet aan een aankoop order te koppelen, dus ook niet aan een klant. en er kan dan ook geen creditnota opgemaakt worden.