Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 24-12-2021 10:06:56
Huishouden & Energie

Leverancier dakkapel komt afspraken reparatie niet na

Benader  https://www.eigenhuis.nl/" target="_blank">https://www.eigenhuis.nl/ maar indien men daar iets voor u zal doen zal wel men vragen om lid te zijn indien u dat nog niet bent.
m.b.t al andere gegeven adviezen inzake zenden brieven, zie dan dit: https://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/" target="_blank">https://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/ en is dit te benutten https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ingebrekestelling/" target="_blank">https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ingebrekestelling/ of https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-niet%20nakomen/" target="_blank">https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-niet%20nakomen/

  in die brief dient u dan ook te stellen dat u bij niet nakomen een ander de opdracht zal verlenen en de kosten op hen zult verhalen.

echter, dat zal u toch enige moeite kosten en in ieder geval de kosten van het aantekenen van de brief. daarbij is het twijfelachtig hoe dan de reactie kan zijn.
u stelt dat het één rij pannen is, is het dan toch niet 'handiger'om uw aannemer dit snel te laten herstellen en dan de kosten ervan de claimen. dat vooral gelet op de tegenwerking die u al ontving bij het melden van uw klacht en het proberen om een oplossing te regeln. dat betekent dan wel dat u in de brief m.b.t. de claim dat duidelijk aangeeft. 

hoe men met garantie omgaat moet u nu toch al duyidelijk zijn?